пятница, 30 июля 2010 г.

La revedere, tara si ... Noroc! Ne vedem, din nou, pe blog!

Ura-a-a-a!!! Am fost acasa!!! La mama, la soacra, la unchi si matusi cu mujdei, lapte acru, artdei, piparusi!... 
De cite ori, fratilor, ma introc de-acasa, de la Moldova, cu "chilotii plini" de amintiri si emotii pozitive, cu burta doba de euforie si cu torba cuvintelor dezlegata total la gura si cu pleznituri pe la toate-ncheirturile de curg din ea pe toate huditile Moscovei laudaroasele: "- Da eu am fost acasa!.." Si-apoi asa si-asa, si pe ici, si pe dincolo, si-am baut vin de ala care e rosu si rece, si cind il lasi sa se scurga din pahar pe buze, apoi printre dinti si de-acolo,.. ehei!.. - parca-i primi, cu-adevarat, fericirea tainicii impartasanii cu singele lui Hristos si esti gata sa-l beai pina nu-ti dau sfintii cite una dupa ceafa de te faci a uita totul pina a doua zi cam pe la ameaza cind te vezi trezit de miros imbatator de vinisor din cela alb, de busuioaca, de la un paharut de care nici sfintul Petru nu s-ar da la o parte si vazindu-te ca n-ai nici o boaba de soveste sau gind sa te imparti cu "licoarea",.. iti mai arde una frateasca si din tot sufletul asa, ca atunci cind te vezi teafar afli multe noutati interesante cu participarea personalitatii tale pe cind creierul se chinuie, sarmanul, sa se descurce care din emisfere e cea din dreapta si care e - ... stinga?... Si-apoi iar asa si-asa... si - ... tocmai aici, si-atunci,.. cind te trezesti din nou de parte de casa si de tara iti dai seama: CIT E DE BINE ACASA!.. Abia acum incep sa inteleg pretul clipelor petrecute linga cei dragi, pe plai natal... Asa se primeste, oameni buni, ca noi sintem obisnuiti sa nu observam comorile de linga noi, de sub nasul nostru si ne amintim de ele doar atunci cind ne vedem indepartati,.. binevol, sau din voia soartei,.. nu mai importa... importa una - EU AM FOST ACASA! Si mi-e la paralel ca n-am scris atita vreme nici un cuvint pe blog!.. E timp si pentru astea iar azi, dupa un: "La revedere, Tara!", zis in aeroportul din Chisinau dimineata, vin sa zic si: "Salutare, Moldovioara!.. Iata-ne din nou pe blog!"... Si ... parca nici nu ne-am fi despartit...
Enhanced by Zemanta
Share:

0 Comments:

Отправить комментарий

Share