четверг, 4 марта 2010 г.

Psihopati cu insigne de aur...

Nu stiu, oameni buni, sa rid, sau sa pling despre ceia ce vreau sa scriu mai departe dar,  rondul agentiilor de presa din tara ce l-am dat astazi m-a facut nu doar sa zimbesc... Si cum sa nu rizi, domnule, atunci cind Mihai Ghimpu, Preşedintele Parlamentului si Presedintele Interimar al R.Moldova ieri declara ca se duce sa se inece, iar astazi, deja, vine cu o initiativa de a confectiona insigne noi pentru deputatii parlamentari... Iar intre aceste declaratii nu rateaza sa intervina si Vladimir Voronin cu alta si mai buna, propunind ca toti deputatii si functionarii de stat ar trebui sa fie supusi unui control medical unde sa prezinte si certificatul de la psihiatru... Citez:       
- “Partidului Comuniştilor nu este partidul cu care poţi dialoga, ca să ajungi la un consens. Să cedez funcţia de preşedinte al Parlamentului ca să vină acolo Voronin... Iată care este consensul. Dar eu mai bine mă duc şi mă… înec undeva!” - declaratie facuta de catre Presedintele Interimar al R.Moldova in fata studentilor de la Facultatea Relaţii Internaţionale, Ştiinţe Politice şi Administrative de la Universitatea de Stat din Moldova. HotNews
Vladimir Voronin a făcut o declaraţie pentru presă la şedinţa Parlamentului de joi, 4 martie în care a spus că toţi deputaţii trebuie să fie supuși unui control medical complet, unde să prezinte şi certificatul de la psihiatru. Politic.md
Preşedintele Parlamentului, Mihai Ghimpu, a înaintat, joi, la Biroul Parlamentului o iniţiativă legislativă, care prevede confecţionarea insignelor parlamentare noi, suflate cu aur, precum şi a noilor legitimaţii pentru aleşii poporului. Iniţiativa a fost inclusă pe ordinea de zi a Parlamentului.  Omega

Apoi, sa stiti ca bine-a zis cel de-a spus primul ca: "Satul arde, iar baba se piaptana." si nu stiu, fratilor, mai bine dea Domnul sa nu am eu dreptate, dar imi pare c-am scapat de-un rau si-am dat peste altul... Acum, de citiva ani, am mers de-a oarba spre comunismul plin de jaf al lui Voronin facindu-l din proletar - miliardar, pe cind astazi, traim zile de groaza sa nu ne-alegem, cumva, cu un presedinte inecat si deputati cu insigne aurite-n piept si certificat de la psihiatru in buzunar... Cred ca bine le-ar mai sedea...
Iar in acelasi timp:.. "Statistici îngrijorătoare la Nisporeni! Aproape 80 % din populaţia aptă de muncă este plecată peste hotare. Locuitorii rămaşi se plâng că nu au un loc de muncă, pentru că majoritatea fabricilor din oraş sunt închise şi părăsite."JurnalTV
 

UNDE MERGEM DOMNILOR??? 

Reblog this post [with Zemanta]
Share:

0 Comments:

Отправить комментарий

Share