среда, 4 августа 2010 г.

Sa-ncepem pozitiv...

Ca de terminat,.. cum nu dai terminam negativ... As vrea sa mai atrag atentia si la lucrurile minunate ce se petrec in lume si in jurul nostru, iar din ziua de azi, vreau sa anunt ca afara de tema Moldovei, moldovenilor si traiului greu din tara si de-afara mai introduc o rubrica - "pozitiva". De crede cineva ca "m-am muiat la piele" sau mi-a stat jale de cei pe care-i critic - greseste cumplit, dimpotriva, am mustrari de constiinta fata de ... cititori deoarece, dupa ce-mi descarc emotiile pe capurile dumneavoastre, inchid blogul si ma duc "pe lume" sa ma relaxez, iar pe voi va las inraiti si cu ginduri grele... Din asta cauza - am hotarit sa ma impart si cu ceia ce-mi calmeaza negativul facind-o si eu cum facea cindva Radio Moldova: "... 5 raniti si 4 morti, iar mai departe muzica...". Deci - muzica:



Dansuri...



Jonglari...



Si umor.

Share:

0 Comments:

Отправить комментарий

Share