вторник, 23 февраля 2010 г.

Despre schimbarile de pe blog...

Salutare si bun gasit tuturor celora ce se-altura acestui blog si-mi impartasa gindurile!
Astazi am incercat sa fac ceva schimbari, pe prima pagina, care, dupa parerea mea, ar trebui sa faca mai lesne, si mai placuta, navigarea pe file si postari... Cred ca cei ce-au mai fost pe-aici, in acea scurta perioada de trai a blogului meu pe tarimul Internet, si utilizeaza browzerele Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Lunascape, deja au observat inovarea si stiu cam despre ce merge vorba, persoanele ce-i dau preferina lui Internet Explorer nu au asa privilegii di cauza ca, cel din urma, nicidecum nu vrea recunoasca sa vre-un fel de evolutionare si asteapta de la Bill Gates programari aparte...
Asadar, vreau sa aduc la cunostinta mariilor voastre un panou de navigare pe blog destul de interesant si plin de comoditati oferit cu amabilitate si absolut gratis de Wibiya, pentru exemplu, priviti partea de jos, beciul (tradus intuitiv din rusa) blogului. Ca sa intelegi cit de comoda si placuta devine, datorita acestui panou, calatoria pe filele mele, vreau sa spui ca sotia mea, trezinduse azi dimineata si vazind asa frumusete, nu s-a lasat de pe capul meu pina nu i-am instalat si ei Google Chrome, pentru informatie - in legatura cu activitatea in spatiul paiengenisului mondial, am instalate toate brouzerele enumerate mai sus, si iata ca e deja ora 23:00 iar domnia ei nici nu are de gind sa-mi paraseasca blogul - vis in culori roze pentru orice blogger!
 Ce este deosebit in acest panou?.. Enumer: 1) Cutare pe blog, in Google 2) Traducera blogului in cele mai raspindite limbi de pe glob 3) Sincronizare cu Facebook, Twitter, MySpace, Live, G Bookmarks s.a. 4) Inscriere RSS 5) Chat pe blog 6) Conectare You Tube ... acestea sint doar citeva din posibilitatile panoului Wibiya. Deoarece enumerarea completa a optiunilor accesibile mi-ar lua suficient din timp si spatiu, nu-mi ramine decit sa va recomand sa treceti pe Link si faceti cunostinta mai aproape cu panoul si posibilitatile sale, iar celora ce inca nu dispun de un blog, le doresc calatorie usoara in spatiul "Moldova si Moldovenii" 
Share:

0 Comments:

Отправить комментарий

Share